Associazione Culturale "PRO BIRGI"

Associazione Culturale "PRO BIRGI" per la Valorizzazione e lo Sviluppo di BIRGI e della Sua Riserva Naturale * ___________________________________ BIRGI e lo STAGNONE ! : .....unni l'aceddi ci vannu a cantari e unni li pisci ci fannu l'Amuri ! ________________________________ Questo blog non rappresenta una testata giornalistica in quanto viene aggiornato senza alcuna periodicità . Non può pertanto considerarsi un prodotto editoriale ai sensi della legge n. 62 del 7.03.2001

giovedì 18 settembre 2008

U SINNACU

Un Vecchio Canto per un'ambita Poltrona …..
…..a cursa di " ..i megghiu!
Senza commento :...ssssssilenzio, parla Lui U Sinnacu!
Mi ficiru Sinnacu!!!
Canto popolare -farsesco- ascoltato nel rione " U CAPU "
(Antico mercato rionale di Palermo) da Don Ciccu Milazzu la cui origine si perde nei primi novecento e proposta dai "macchiettisti" negli intrattenimenti di feste di nozze etc. Proposta da me , in comitiva , a Birgi sin dagli anni 60, durante le serenate… come canzone di….chianu !

1 ) strofa
Si riunii la giunta Comunali
Pi stu sabatu pi eleggiri u principali.
Doppu longa discussioni
Eliggeru a Don Antoniu
Ch'è na testa senza Sali
Megghiu riddu nn'avi u spitali
Quannu iddu lu seppi si misi a vuciari
Pigghiau la chitarra e si misi a cantari
Ritornello
Mi ficiru Sinnacu o chi billizza
Mi ficiru Sinnacu chi cuntintizza
Di doppu dumani tuttu u CUMUNI dirigerò
Di doppu dumani tuttu lu munnu .cumannerò
Mi ficiru Sinnacu o chi billizza
Mi ficiru Sinnacu chi cuntintizza
E doppu dumani iu pigghiu Missa (l'ufficialità)
Mi ficiru Sinnacu e Vi pigghiavu pi fissa

2 ) strofa
Non è veru viramenti na persona
retta e sana tanta a cori
Si ci cerchi un favori
ti lu fa cu granni amori
Iddru tuttu putiva pinsari
Perciò quannu u seppi si misi a vuciari
Pigghiau la chitarra e si misi a cantari.

Franco Gambino.

0 Commenti:

Posta un commento

Iscriviti a Commenti sul post [Atom]

<< Home page